You Are Viewing

A Blog Post

Mundopán-ek emaitza ezin hobeekin itxi du 2016. urtea, eta negozio-eredu berria ezarri du 2017an.

2016an zehar, inork uste zuena baino gehiago zabaldu zen enpresa. Hori dela eta, negozio-eredu berria jarri merkaturatu du aurten, hasierako inbertsiorik gabekoa.

Mundopán-ak, egunero etxean, ogi-ontzi termikoan, ogia entregatzean espezializatuta dagoen negozioak, aurreikuspen guztiak hautsi zituzten emaitzak lortu zituen 2016 amaieran. Egunero etxean ogia entregatzeko zerbitzua eskuragarri duten udalerriak 50 dira dagoeneko, eta gero eta gehiago dira Mundopán markakoak izateagatik onurak dituzten negozioak, Corner ereduarekin.

Hori dela eta, enpresako zuzendariek negozio-eredu berria bilatu dute, sektoreko enpresarien eskakizunetara egokitze aldera. Negozio-eredu berri horrek aukera ematen die sektoreko establezimenduei “kosturik gabe” Mundopán katean sartzeko, beren nortasuna galdu gabe baina talde handi batean egoteak dituen abantaila guztiekin. Interesdunek kostuak aurreztuko dituzte lehen egunetik aurrera, eta hala nahi badute, beren mozkina ere askoz altuagoa izango da ogia egunero etxeetan entregatzean. Azken horrek, gainera, lehiakideengandik bereizten lagunduko die, eta hori guztia hasierako inbertsiorik egin gabe.

Descargue aquí la noticia en PDF