Mundopán posa en marxa una iniciativa que recaptarà fons per a la investigació contra el càncer de mama.
Durant aquest mes de març, amb motiu del dia de la dona, Mundopán ha posat en marxa una iniciativa a les seves xarxes socials per recaptar diners que donarà al Grup GEICAM de Recerca en Càncer de Mama.
Des del dia 1 i fins al proper 31 de març de 2017 Mundopán, l’empresa especialitzada en el repartiment diari de pa a domicili en una bústia panera tèrmica, ha iniciat una campanya a les xarxes socials per tal de recaptar diners que, sumats a la seva pròpia aportació, es destinaran a la investigació contra el càncer de mama.
L’objectiu és que es prengui consciència de la importància que té la investigació per a la prevenció i tractament d’aquesta malaltia, i Mundopán en vol ser partícip. Per això, dóna el «tret» de sortida a aquesta campanya aportant una donació de 200 € que es veuran incrementats en 5 cèntims per cada “m’agrada” que aconsegueixi el seu perfil de Facebook. Els diners aniran destinats a la Fundació GEICAM, segons un acord signat recentment.
Descargue aquí la noticia en PDF