Mundopán acaba 2016 amb uns resultats excel•lents i comença 2017 llançant un nou model de negoci.
Durant 2016, l’expansió de l’empresa va superar totes les previsions. Com a conseqüència d’això, aquest any llança al mercat un nou model de negoci sense inversió inicial.
Mundopán, l’empresa especialitzada en el repartiment diari de pa a domicili en una bústia panera tèrmica, va finalitzar l’exercici 2016 amb uns resultats que van superar totes les previsions. El servei diari de repartiment de pa a domicili va arribar a unes altres 50 localitats l’any passat i, a més, cada vegada són més els negocis que es beneficien de pertànyer a la marca Mundopán amb el seu model Corner.
Per això, des de la Direcció de l’empresa s’ha buscat un nou model de negoci per tal d’adaptar-lo a les necessitats que demanden els empresaris del sector. Aquest nou model de negoci dóna l’opció als establiments del sector d’entrar a la cadena Mundopán «a cost zero», sense perdre la identitat pròpia però beneficiant-se de pertànyer a un gran grup. Per als interessats suposarà un estalvi en els costos des del primer dia i, si ho desitgen, experimentaran un increment notable de beneficis en incorporar el repartiment a domicili, la qual cosa també els diferenciarà de la competència i tot això sense inversió inicial.
Descargue aquí la noticia en PDF